Szubjektív gondolatok a Star Wars világáról

A Star Wars és én

A Star Wars és én

TOP 3 - Üldözés

2016. január 26. - raves

Nehezen döntöttem el, hogy mely üldözés jelenetek kerüljenek a top háromba, a sorrendet meg pláne nehezen határoztam meg. Ha csak az eszemre hallgatnék, akkor a Halálcsillag vájat vagy a fogatverseny biztosan bekerült volna, de inkább a szívem súgta meg, mi a helyes.

Íme tehát a TOP 3 üldözés jelenet:

tfa.jpg

3. II. Epizód - Üldözés az aszteroida mezőben és VII. Epizód - Üldözés a csillagromboló roncsnál a Jakkun,
mert nem tudtam dönteni... Az aszteroida mezős üldözés nagyon intenzív és látványos, és ugye a szonárbombák... A Jakkus üldözés még látványosabb, jó a szereplők közti dinamika, de még túl korai az élmény, hogy biztos legyek a dolgomban, így megosztottam a harmadik helyet.

2. VI. Epizód - Üldözés az Endor fái közt,
mert ha bárki a Star Wars-ról beszél, akkor ez biztosan megemlítésre kerül. Sebesség, száguldás a fák között. Mi kell még?

1. V. Epizód - Üldözés az aszteroida mezőben,
mert ez a személyes kedvencem, és kész. Kezdve onnan, hogy a Falcon kicselezi a két oldalról közeledő csillagrombolókat, odáig, hogy a nagy aszteroidán lerázza a TIE-vadászokat. Gyönyörűen megkomponált képsorok, látványos és izgalmas.

Legközelebb a csatákat igyekszem sorba rakni.

A bejegyzés trackback címe:

https://starwarsesen.blog.hu/api/trackback/id/tr428316756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása